Lärde mig något idag

Torsdagen den 29 januari 2009 [2106]
Det har inte hänt så mycket spännande idag, har dock lärt mig något nytt på jobbet idag, det är ju bra. :)

Gick på Triumph-butiken idag, men det blev inget köp.
Sparade lite pengar i alla fall.

Höll ju faktiskt på att glömma bort att hyra filmen, men helt plötsligt så ramlade 25-öringen ner.
Insåg när jag kom på Hemmakväll att det är ganska svårt att hitta där.
Sökte först på thriller, men den stod på drama.

Kollar på högen med papper som ligger på köksbordet, som borde sättas in i en pärm.
Borde ju också kolla skattepapper, och lägga dem på ett ställe inför deklarationen i maj.

Var det verkligen inget mer jag skulle skriva?
Nä, jag tror faktiskt inte det...

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback