Lakritspenslad älg

Söndagen den 25 januari 2009 [2023]
Har varit på middag i afton hos bror.
En granne i Laxbacken har fyllt år så vi bjöd honom på middag hos bror som grattis.

Bror hade gjort lakritspenslad älg till varmrätt, mmm så gott!
Det var två efterrätter, en av dem var creme brulée, mmm så gott!!
Oj, så fullt det är i magen nu!

Det var en trevlig afton och kväll!

Har kollat lite på
http://www.designadinblogg.se/ för att kunna mitt namn i lite roligare form, men jag tror jag är lite trögfattad, jag fick inte ihop det...
Men tror inte att jag har riktigt intresset heller, så jag orkar sitta och leka tillräckligt.

Var det något mer?
Tror inte det.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Lotta

Näe det gick inte så bra, men det var nära att det kunde ha gått rikitgt bra för henne!! :) Jag ska se om jag får tid att kika på hur jag gjorde det med namnet så kan jag försöka förklara för jag har för mig att det var ganska lätt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback