(ingen särskild rubrik)

Fredagen den 23 januari 2009 [0957]
Kom inte på någon bra rubrik till den här bloggen, för den kommer att handla om lite allt möjligt.

I söndags blev det Laxbacken.
Tog det lugnt på morgonen, men tog mig i väg i rätt bra tid ändå.

När jag var i Laxbacken så gjorde vi inte något särskilt.
Däremot blev det tidigare jag åkte tillbaka till Umeå än vad jag tänkt, blev jobb i onsdags, 13-1930.
Hade jag inte jobbat, så skulle det ha blivit senare under dagen, eller snarare kvällen.

Just nu sitter jag och väntar på att få hämta bilen.
Lämnade in den igår, och idag trodde jag att jag skulle få hämta den, men än är den inte klar.
Jag hade hoppats få hämta den och hinna lämna den här hemma  innan jag ska fara och jobba.
Blir ju så dyrt att ställa den i p-huset tills ikväll.
Men jag kan kanske ställa in den på jobbet senare i eftermiddag, det löser sig.

Tror jag har sovit hårt i natt, jag vaknade nämligen med huvudvärk, inte alls roligt.
Har tagit en tablett, men än så länge verkar den inte ha kommit igång att värka.

Bilen...
Nackdelen är att jag måste ner på stan och hämta ut pengar, och buss till verkstan går varje halvtimme, så det är ju att det måste passa med bussen också.
Om de nu inte kommer med den förstås på stan. Jag hoppas på det. =)

Men det brukar lösa sig! :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback