Har diskat nästan allt

Måndagen den 12 januari 2009 [2314]
Har påbörjat disken, men det mesta är gjort.
Det är besticken kvar, imorgon... :)

Annars var det inte så mycket att berätta.
Ska faktiskt jobba på onsdag, sparar in en dag på kassadagarna.

Tänk om jag visste vad jag ville läsa och om jag visste om det gav något jobb, då skulle jag kunna sätta mig på skolbänken, men jag vet ju inte... *suckar djupt*

Jag skulle kanske aldrig ha slutat på Posten, men nattjobbet klarade jag inte av, så enkelt är det.
Tänk om ePP kunde ha varit kvar, så jag har fått fortsätta där, vilken fröjd...
Men det var väl någon mening med detta också, inte för att jag vet vad det är än...

Dags för sängen!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback