Fega kommentatorer...

Söndagen den 12 januari 2009 [2030]
Tycker det är lite fegt att lägga in anonyma kommentarer.
Och ja, jag erkänner jag har gjort det själv, ibland.
Men det är inga arga kommentarer jag har skrivit då, som det har förekommit i min blogg.
Och två av de arga kommentarerna kommer från samma IP-adress... Och jag hoppas få fatt i vem det är...

Grejen är med min förra blogg, den angående att vara tvungen att säga upp sig för att deltidsstämpel-dagarna är slut, är att jag VILL jobba mer än vad jag gör.
Och jag söker jobb som ska ge mig mer tid, men det är ju inte så lätt att få jobb som jag söker, det är ju faktiskt i regel närmare 100 stycken andra som också söker.

Men oftast när det är extra jobb ute så är det helger som ska jobbas, och då har jag redan jobb.
Det är resten av veckan som jag vill ha, och då behövs i regel inte några extra jobbare.

Men jag håller tummarna för att få ett heltidsjobb!

Har gjort ett rätt god kycklingrätt till middag och till det drack jag vin!
Och det steg nästan direkt till huvudet, men det är klart, det var längesen jag drack något.
Förutom det lilla mousserande jag drack på nyårsafton.
Men onykter var det LÄNGESEN jag var.

Tjing!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback