Får inte ihop det

Torsdagen den 15 januari 2009 [1009]
När jag läste VK imorse så fick jag inte ihop en sak i en artikel.
Det var ett par som skulle gifta sig.
De hade varit ihop sen tidigt i våras, men de hade ändå kunnat köpa hus ihop i början av förra året...
Hmm, missuppfattade reportern något, eller vad hände?

Under någon av helgerna som just passerat så var jag hemma i Laxbacken och mamma hade köpt en skvallertidning.
Där hade en artikelförfattare inte fått ihop sin artikel ordentligt.
Artikeln handlade om en kvinnlig svensk kändis, kommer inte ihåg exakt vilken, men det där med åldern var inte lätt.
Kommer ihåg att det var med barnafödande att göra, och hennes ålder när hon fick barnet och hur gammal barnet var nu och hennes nuvarande ålder inte stämde.

Ibland kanske de glömmer bort att korrekturläsa, eller?

Här (Umeå) lyser solen från en klarblå himmel och termometern visar på 17 minusgrader.

Ska kanske läsa Snabba cash nu, hinner då kanske läsa ut den och låna en ny senare idag.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: omnia

Hej!

Ursäkta att jag e lite sen att svara dig...=)

Tack för ditt besök i min blogg..

Hoppas att du har det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback