Ett år sen...

Onsdagen den 14 januari 2009 [2122]

Mmm, för ett år sen så hämtade jag min fina röda bil.
Min Renault Megane.
Idag ringde jag för att få serva den innan jag ska besikta den i Ånäset den 27 januari.
Torsdag nästa vecka ska jag lämna in den, och förhoppningsvis får jag hämta den samma dag.

Hmm, hade för mig att det var något annat jag skulle skriva om, men det var nog inte det.

Har lite ont i halsen, jag vill INTE bli förkyld, igen...
Var lite snuvig dagarna runt jul, men den försvann nästan lika fort som den kom.

Funderar på att åka hem till Laxbacken i helgen.
Några dagar kvar att fundera på.
Blir det så att jag åker, så far jag antingen på lördag efter jobbet, eller på söndag.

Ska ringa mamma nu! :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback