Det är MIN blogg...

Lördagen den 10 januari 2009 [2216]
...så JAG gnäller hur mycket jag vill! Så det så!

Fick nämligen en kommentar angående min blogg igår.
"Böcker är fiction, kom ihåg det och gnäll över annat som är viktigt istället" löd kommentaren.

Daaa, klart jag vet att böcker är fiction, i alla fall den här boken.
Men det är ju MIN blogg, så det är ju klart att JAG får gnälla över vad jag vill.

Annars då?
Jobbat idag, det gick fint.
Tyvärr var det lite mycket kross på grund av ur-kassa kassar.
Botten på kassarna (påsarna) håller inte.
Men kunderna får ju nya varor, men det är ju lite arbete med kross, blir ganska blött på golvet.

Var på min lördagsutflykt idag efter jobbet.
Till Strömpilen.
Fick klippa luggen, skönt!
Handlade lite på ICA Maxi, kanske lite för mycket...

Imorgon är det Vinterstudion.
Men jag tror jag ska ta mig en promenad till Obs, och affärerna därom kring.
Ska bland annat kolla om en polo på Stadium.
Blir en sväng in på KappAhl och kolla på rean, ska inte ha något, men kolla kan jag alltid göra. :)

Har tömt mina sparbössor, kom upp i nästan 2000 kronor!
Det ska rakt in på sparkontot!

Förresten, jag ska till Stockholm i slutet på oktober, för att se Cats på Cirkus.
Nu ska jag äntligen få se Fred Johansson, hoppas jag ju, bara han inte är sjuk eller något just den dagen!
Skulle väl vara just typiskt förstås.

Nä, nu var det slut för den här gången.
Eller inte... :)

Läste en kompis blogg, hon har börjat göra örhängen, det låter så himla roligt, men vet inte om det är något för mig.
Kanske... Får kanske testa någon gång...

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback