Varken slurk, knaster eller brasa blir det ikväll

Lördagen den 7 februari 2009 [1934]
Börjar med att säga grattis till Emma som fyller år idag!

Det var meningen att jag skulle på slurk, knaster och brasa hos chefen ikväll,
men redan på jobbet kände jag att nä, jag vill verkligen inte.
Vet inte riktigt vad det är, eller jo, det vet jag, men det skriver jag inte...

Sen spelar nog kylan in också, det är typ 15 grader kallt och nordliga vindar ute.... *brrrr*

I torsdags var jag ledig.
Såg framemot att få sova, jo jo, det gick fint fram till klockan 05, då kom traktorn för att ploga...
Precis utanför mitt fönster.
Somnade dock om. Märkte dock att strömmen kom tillbaka vid 0530.

Igår samma sak, började inte förrän 1145, så det skulle bli så skönt att få sova skönt.
Men icke det, samma tid 05, då kom traktorn igen...

I morse fick jag sovmorgon, då kom inte traktorn inte förrän 07.

Det är bra att de plogar, men det är verkligen inte roligt att vakna av traktorljud vid den tidpunkten på morgonen...

Snart är det Melodifestivalen, undrar vad det är för låtar.

Nu är det faktiskt inte mer att berätta, jo, det är det visst.
Jag SKA gå på hårmodellsuttagning imorgon eftermiddag.
Hoppas också bli uttagen, behöver klipp och framförallt färg.
Det är bara att hålla tummarna! :)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Carola

Hoppas det går bättre denna gång med hårmodellandet än sist då!!...Stå på dig så du inte får något du blir missnöjd med...

2009-02-07 @ 23:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback