Tyst vittne av Henrik P. Molin

Torsdagen den 26 februari 2009 [2128]
Läste ut Tyst vittne före helgen.
Ibland var jag tvungen att tvinga mig själv att sluta läsa.
Den var så bra.

Spännande, oväntade vändningar som gjorde att spänningen behölls.
Kärlek var det givetvis också med.

Klipp om handlingen från
adlibris.com
Stockholms finansvärld skakas av ett tragiskt självmord och Marcus Ericsson, aktieförvaltare på Camelot Investment Management, dras in i en livsfarlig härva där inget är vad det ser ut att vara. Över en natt förvandlas hans drömlika tillvaro till en mardröm, och alla tankar på aktiekurser, miljonbonusar och drinkar på Sturehof upphör snabbt när han inser att minsta felsteg kan leda till döden...
Tyst Partner är en thriller i internationell finansmiljö och Henrik P. Molins debutroman. Omslagsbild av Yrjö Edelmann

Jag rekommenderar den att du läser den!

Just nu läser jag Fristad av samma författare.
Den verkar vara lika bra!
Har svårt att lägga ifrån mig den också.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback