Tråk-söndag

Söndagen den 22 februari 2009 [2318]
Tänkte sova tills jag vaknade idag, men jag hade glömt stänga av väckaren, så den vaknade jag av strax före 08.
Ingen fara med det, jag kunde ju stänga av den.
Mindre roligt var det att vakna av den där f**ba****e traktorn strax före 0830.
Hade ju inte snöat någonting, tror inte det hade blåst speciellt mycket heller... Men här var den lik förbajat!
La mig på soffan med täcket.
Sov en stund till, men hann se slutet på skidskyttet och att Helena Jonsson vinna ett brons.

Har legat på soffan mer eller mindre hela dagen, sovit emellanåt, inte alls bra!
Säkert därför att jag är pigg nu, så jag undrar hur jag somnar ikväll, när jag somnar...

Köksbordet är fullt med papper som jag ska sätta i pärmar.
Många papper blir det.

Önskar jag hade en större lägenhet, typ trea, så jag kunde ha ett kontor.
Det är något jag önskar mig, en större lägenhet så jag får ett kontor.
Gillar att ha ordning på papper.

Vilket slår mig, undrar hur länge man ska ha kvar papper.
Räkningar som är betalda, kontoutdrag, lönespecifikationer och liknande papper, någon som vet?

Hade tänkt fara och handla idag, men jag gör det imorgon.
Ska jobba på eftermiddagen, men jag ska nog hinna handla före det, börjar ju inte förrän 1550.

Nä, ska sätta in papperen i pärmarna nu.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback