Stöta bort

Söndagen den 15 februari 2009 [2302]
Tror jag stöter bort honom...
Skrev till P ikväll för att han var online på msn, men han skrev inte tillbaka...
Är jag för på, eller vad är det frågan om?
Men för på, tycker jag inte heller...
Även om det är mest bara jag som skriver till honom, men det är ju bara om han är på msn.
Skickar sms ibland, men han har sällan på mobilen.

Nog om det.

Det blev ingen medalj för Johan Brolenius i slalomen idag, synd!
Han hann aldrig få någon mellantid heller innan han åkte ur.

Angående Melodifestivalen igår.
Startfältet var bättre än förra veckan.
Men det är klart, utbudet förra veckan gjorde ju nästan att det bara kunde bli bättre.

Igår hejade jag på H.E.A.T, de rockade!

Imorgon kanske åker jag till Laxbacken, har inte bestämt mig än.
Åker tillbaka till stan i så fall på tisdagkväll, för då är det Harrys! :)

Vilket påminner mig om att jag skulle kolla in deras meny.

Nu är det sängen!

Puss och kram

PS. Blir nog att krama nallen... Nallen P...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback