Somnade på soffan

Måndagen den 2 februari 2009 [2100]
Blev så rackarns trött ikväll, där vid 1915-snåret.
Låg och halvsov på soffan i ungefär en halvtimme, hoppas jag kan somna ändå ikväll.

Ska ta en halv husmans och lite vatten, är sugen på något.

Har diskat ikväll, skönt att äntligen få det gjort.

Ingenting på TVn, så jag sitter och lyssnar på Rockklassiker.
Saknar kanske RIX FM lite ändå... Men inte mycket...

Glömde bort det jag skulle skriva, men då var det väl ingenting viktigt.

Måste skriva ett kort till min systerson, som fyller år på onsdag.

Nu kom jag på det! :)
Fick ett besked om att jag har en bok att låna på biblioteket, och jag som var och beställde en bok igår, som kommer senare i veckan...
Men läser jag fort så kanske jag hinner läsa båda två under låneperioden, vi får väl se. :)

Ska ringa mamma.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Christian

Tack för kortet!

Postat av: Christian

Tack för kortet!

2009-02-04 @ 15:13:44
URL: http://forstagangspappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback