Sen natt, relativt tidig morgon

Måndagen den 23 februari 2009 [0941]
Eftersom jag sovit på soffan igår, så var jag ju inte speciellt trött igår kväll.
Klockan var väl runt 03 när jag somnade, var dock rädd att jag skulle sova länge idag, men inte då.
Vaknade redan vid 08, men steg upp strax före 0830.

Har satt igång en tvättmaskin, som om någon halvtimme nog är klar.
Ska duscha, sen ska jag i väg på Obs och handla, hade ju tänkt göra det igår...
Men soffan och sporten var mer lockande. =)

Jag hade tänkt hänga ut täcke och kuddar på vädring idag, men det snöar och blåser lite, så jag får se om jag gör det, måste sopa bort snön från räcket i så fall.
Att täcket och kuddarna blir lite snöiga det gör inte så mycket. Det försvinner ju när de kommer in i värmen. :)

Hopp in i duschen!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback