Segt att gå i snö

Måndagen den 23 februari 2009 [2358], snart tisdagen den 24 februari 2009 vilket är fettisdag
Jobbade på Ersboda-butiken idag, gick dit och hem.
Men snö och blåst gjorde att det var segt att gå.
Dåligt plogat, men det gick, lite extra träning får jag se det som. =)

Det gick bra att jobba, lite folk.
Fick se lite ögongodis också... *tihi*

Imorgon är det möte på jobbet, men jag ska jobba före det.
Direkt efter mötet blir det Harrys!
Vi blev delad trea förra gången... Får väl se hur det går imorgon, vi kanske tar oss till final! :)

Nu har det blivit tisdagen den 24 februari 2009, fettisdag, men jag har redan ätit fler än två semlor.
Undrar om vi får några på jobbet. Vi brukar få det av hyresvärden.

Nä, nu är det borsta tänderna som gäller och sen krypa ner i sängen.

Puss och kram

PS. P är på msn, även om det kliar i fingrarna så har jag inte skrivit till honom... *stolt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback