Se det snöar

Torsdagen den 5 februari 2009 [1911]
Det har snöat HELA dagen idag, började redan i går kväll.
Mycket har det snöat också.
Sopade av bilen ikväll, det var runt 3 dm på taket.
Nu väntar jag bara på att traktorn ska komma och ploga, men de kommer väl imorgon bitti, typ 05, som de kom i morse.
De har inte varit här sen dess... DÅLIGT!
Med tanke på att det har snöat sen de var här klockan 05, så tycker jag att de borde varit här åtminstone en sväng till idag/ikväll.

Har varit ledig idag, men har tillbringat dagen hos Emma, Elin och Molly.
Var en sväng på stan innan jag for till flickorna/tjejerna.

Vet inte om det var något annat.
Är i alla fall hungrig nu, så jag ska äta kroppkakor.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback