Sarah Dawn Finer

Lördagen den 28 februari 2009 [2247]
Hon tycker jag skulle ha gått till final.
Men det är ju bara vad jag tycker, hoppas jag får se henne i Globen ändå! :)

Jobbade idag, mindre folk än befarat, med tanke på hur det såg ut igår.
Men de gjorde väl bort handlingen igår, vilket var skönt.

Tre maskiner har jag tvättat i afton/kväll.
Imorgon fortsätter det.

Oj oj, så trött jag känner mig.
Så det blir nog inte mer skrivet ikväll, för nu vill jag gå i säng!

Kom precis på att jag har jobbat måndag till lördag i veckan...
En dag ledigt, och det är imorgon, söndag.
På måndag är det dags igen, 0730 börjar jag.

Nu svammlar jag mycket känns det som, dags att avsluta!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback