Lycklig för en handske

Fredagen den 20 februari 2009 [2146]
Tänk så lycklig jag kunde bli för en handske.

Ska jag ta det från början? :)

Hade gått på Konsum i MVG för att handla lite.
Betalt och nedlagt i påsen så skulle jag ta på mig handskarna, men det fanns bara en där...
Gick runt i butiken igen, ingen handske gick att finna.

Gick samma väg som jag gått från bussen, men fortfarande ingen handske.

Går tillbaka till Konsum, vem vet, någon hade kanske lämnat in den.
Frågar en tjej, som säger att den i så fall ska ligga i kassan.
Nä, där ligger den inte, säger att det var typ bara 10-15 minuter sen.
Kassörskan som sitter i kassabåset, säger att det ligger en handske på bandet i kassan där tjejen jag frågat står, och där är den, MIN HANDSKE!!!
Jag slipper frysa om handen!
Och slipper köpa nya handskar! :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback