Ljuset närmar sig

Söndagen den 1 februari 2009 [2155]
Igår när jag kom ut från jobbet var det inte mörkt, ljuset närmar sig!

Idag när jag kom ut från Ersboda FH efter ha stått på loppis med mamma, var det ljust.
Ljusare än igår, men orsaken till det är väl för att solen lyst från en klarblå himmel idag, igår var det mulet.

Hade med mig lite grejer på loppisen, en jacka, tre Coca-cola glas, några böcker.
Jackan och glasen fick jag sålda. :) 60 kronor rakt ner i min ficka! Alltid välkommet!

Tog en promenad till Åsa via Obs i eftermiddag, skulle till henne och äta kladdkaka på hennes 35-årsdag.
Nu är det exakt 1,5 år kvar till jag fyller 34... *huvva*

Efter en bit på vägen så fick jag sällskap av min granne med pojkvän och hund, en trevlig promenad blev det.

Nä, nu är det sängen som hägrar, jobbar imorgon bitti.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback