Huvudvärk

Torsdagen den 12 februari 2009 [1206]
Vaknade med huvudvärk idag.
Det känns inte som om tabletten som jag tog hjälper heller, kanske lite, men helt borta är den inte.

Är en off-dag idag, vill bara lägga mig på soffan och se på TV.
Men ska börja jobba klockan 15.

Ska äta, skriva några kort och göra mig helt klar till 1315 hade jag tänkt, för då börjar andra åket i damernas storslalom.
Känner inte alls för att jobba idag, men kanske blir det bättre när jag väl kommer dit.

Klippte mig igår.
Var klar strax före 11, eftersom jag skulle börja jobba 13, så iddes jag inte åka hem emellan.
Köpte lunch på Rost, mmm, så god tomatsoppa, det var någon örtkrydda i också, men den kommer jag inte ihåg.
Tillbehör till soppan var en örttoast, hur god som helst!
Risk att det blir lunch där imorgon... =)
Och kanske även på lördag... Om de har lunch vill säga...

Nä, ska kanske påbörja min to-do-list.

Puss och kram

PS. Såg My blueberry nights igår, med bland andra ögongodiset Jude Law och den underbara sångerskan Norah Jones.
Får kanske hyra den igen, för jag var för trött för att se den igår.
Och den ska tillbaka idag.
Men den var helt okej, så kanske blir den bättre om jag ser  den igen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback