Fortsatt snö och blåst

Söndagen den 8 februari 2009 [1657]
Det har fortsatt snöat och blåst idag, fortfarande mellan 10-15 grader kallt också.

For ner på hårmodellsuttagningen, men var det ens lönt?
Nä, egentligen inte, fick höra när jag höll på att klä på mig att de hade kläder med sig, så då var det ju inte någon stor risk att jag skulle bli uttagen, även om de försökte framhålla att det var kvalitén på håret som spelade roll... Yeah right!

Så det blir inget hårmodellande för mig imorgon.
Antingen sitta hemma, eller så blir det jobb, får väl se om de ringer.

Hade tur i morse, var ute för att sopa av bilen och skotta runt den när traktorn kom.
Så jag fick flytta den, men den var lite trött, den hade inte fått så mycket värme.
Som den borde kanske ha fått om inte någon hade dragit ut sladden från bilen.

Puss och kram

PS. Såg Melodifestivalen igår, Alcazar tyckte jag var de som höll måttet... Något så när i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback