En god natts sömn

Tisdagen den 24 februari 2009 [1040]
Har sovit riktigt gott i natt.
När jag gick ut och hämtade tidningen så upptäckte jag att traktorn varit här i morse någongång, men jag har inte hört det överhuvudtaget.
Möjligtvis vaknade jag till vid 0330, eller om den var 0430, och trodde mig höra traktorn,
men jag somnade om lika fort igen.
Så jag vet inte 100 om jag hörde traktorn eller inte.

[1057]
Mamma ringde, så jag har pratat med henne en stund, därav uppehållet. (som läsare har du inte märkt det förstås) :)

När jag blev inloggad på msn idag, så fick jag upp en ruta där en ville lägga till mig som kontakt.
Det var en tjej som hette Helena, och jag känner en som heter det, därför trodde jag att det var hon som bytt msn-adress, men så var det icke.
Tjejen var engelskspråkig och var glad över att någon äntligen lagt till henne, hon berättade också att hon var kåt.
Hon blev blockerad direkt!

Ikväll är det Harrys! Roligt!

Nä, ska göra lite mat och senare idag ska jag i väg och jobba.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback