Bowling

Lördagen den 21 februari 2009 [1907]
Det blev bowling efter jobbet, fick åka med en jobbarkompis, skönt att slippa passa bussen.

Hur det gick att bowla, nja, har väl gått bättre...
Det blev några strikar och några spärrar.
Men kom inte över 100 i någon omgång.

Jag funderar på att gå ut och sopa av bilen, så den är redo för att anvädas imorgon.
Har tänkt åka på Obs och handla lite.

Förresten, jag måste gå på biblioteket imorgon och beställa Henrik P Molins bok.
Håller på att läsa hans bok Tyst partner nu, sååå bra!
Är svårt att lägga ifrån sig den nu, igår kväll var jag tvungen att lägga ifrån mig den för att inte läsa ut den.
Har du inte läst den, så läs Tyst partner av Henrik P Molin, rekommenderar den verkligen!

Puss och kram

PS. Har inte ändrat mig, bollen är hos P, vill han något får han höra av sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback