Tvättmaskin

Torsdagen den 6 augusti 2009 [1042]
Håller på att tvätta.
Något som jag har funderat över ett antal gånger är varför tvättiderna på olika maskiner är så olika.
Min maskin cirka 2 timmar att tvätta 40 grader.
Nu håller jag på att tvätta 60 grader med förtvätt, jag räknar med en tvättid på ungefär 2,5 timme.
Mammas maskin är äldre, hennes tar typ en timme...

Är det inte bättre att de tvättar kortare och effektivare?

Håller också på att städa.
Jag siktar in mig på att städa toaletten ordentligt, skulle även ha behövt städa lägenheten också, i alla fall dammsuga.
Får se hur mycket jag hinner med innan a-kassan ringer, efter det har jag tänkt mig på Nolia.

Varför ska det vara sååå tråkigt att städa??
Och framförallt, varför har jag ingen energi till att göra det??
Som nu, istället för att städa, så tog jag en paus för att vara på nätet... ILLA!!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback