Sov alldeles för länge

Lördagen den 29 augusti 2009 [1335]
Klockan var alldeles för mycket när jag gick och la mig igår, typ 0130, men jag fastnade ju framför datorn...
Gick och la mig sent, innebar att jag sov alldeles för länge imorse, steg inte upp förrän närmare 1030...

Har dock inte gjort mycket idag.
Håller på att tvätta lite.
Kvart över 15 ska jag vara på Headline, Strömpilen, luggklippning.
Ska in en sväng på ICA också, köpa lite glödlampor.
På tisdag är det slut med matta glödlampor i affärerna.
De får sälja ut lagret, men sen är det slut...

Mitt sår gör lite ont idag.
Vill att det ska bli bra NU.
Behöver diska, men jag vill inte blöta ner det, och i en gummihandske blir det ruskigt fuktigt!

Verkar bli grillning ikväll med vägg-i-vägg-grannen.

Ska nu se vem det är som går till final i So you think you can dance.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback