Skadad!

Torsdagen den 27 augusti 2009 [2159]
Jag började 08 i morse, men jag skulle ha tagit en tidigare buss... Mycket folk på bussen nu.

Gick bra att fylla på varor, skulle bara fylla på två lådor till för att sen gå och räkna kassan, det blev inte riktigt så.
Jag skar mig, så jag fick ta mig på Citymottagningen.
De trodde jag behövde sy, men så djupt var det inte, så jag blev ihoptejpad.


Har jobbat idag, men imorgon ska jag vara hemma, det känns i handen att den är skadad.
Det blir ju att jag spänner den.

Det blev ett ganska långt rivsår på ovansidan av handen, ca fem centimeter.

Undrar bara hur länge jag ska ha det så här?
Får väl gå på Citymottagningen om några dagar och fråga, eller på måndag när jag liks ska till läkaren på EVC.

Men så länge får jag väl ha handen i bandage.
 

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Lillan

typiskt hoppas du kryar på dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback