Sista söndagen i augusti

Söndagen den 30 augusti 2009 [2135]
Idag är det söndag, och i regel tycker jag det är veckans tråkigaste dag.
Det är som om den är tillägnad de som har familj...

Nåja, jag har tvättat idag.
Har även diskat, men nu är det disk igen, så jag borde linda om handen igen och diska bort det också.
Men det känns inte som om det är något alternativ, möjligtvis tömma diskstället.

Det stramar lite i såret idag, men det har varit instängt ganska mycket idag.

Har funderingar på att vara uppe till midnatt, bara för att ha (nästan) första tjing på billiga biljetter på Norwegian.
Om det nu är billiga biljetter till Stockholm.

Mamma och jag ska till Stockholm i slutet på oktober, och nu är det dags att beställa biljetter.
Måste begära ledigt också.

Imorgon har jag tänkt fara till Laxbacken efter det att jag varit hos farbror doktorn.
Får se om det blir bärplockning eller inte.
Ska i alla fall ta med mig grejer för eventuell tripp till bärskogen, typ stövlar och oömma byxor.
Mitt apotek för mitt sår får väl också hänga med, bara för att, inte för att jag tror att jag kommer att sova över, men who knows.

Ska väl ta och byta i sängen, sen kanske vika ihop lite kläder, tråkgöra!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback