Nolia

Torsdagen den 6 augusti 2009 [2136]
Har varit ledig idag.
Steg upp strax efter 09.
Det tog emot, men jag började städa toaletten efter frukosten.
Den är nu klar, men resten av lägenheten behövs röjas och städas, sen någon gång...

Blev en halvtimme senare än vad jag tänkt, men klockan 1402 gick bussen som tog mig ner till stan och hållplats Nygatan för att kunde fortsätta till Nolia.
Det var lagom med folk faktiskt, blev mindre och mindre ju senare på eftermiddagen det blev. SKÖNT!

Inhandlade litegrann, mat och bröd.
Köpte faktiskt en paschmina-sjal också.
Nu har jag också fallit för det där med smycken på mina Crocs... Det blev två solrosor, en på varsin sko.
Hade faktiskt kunnat sluta bort den ena, det var minst lika snyggt med bara en på en sko...

Jag unnade mig en massage också, skönt, men alldeles för kort! Som vanligt. :)

Nä, klockan är snart 22 och det är jobb imorgon, dags för sängen!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback