Ledig dag

Onsdagen den 26 augusti 2009 [1743]
Oj, är klockan så mycket! Den har bara rusat i väg!

Är ledig idag.
Men har ju inte gjort så mycket idag ändå.

Var förbi på Jysk, köpte några gästhanddukar för att ha att stå på efter jag duschat.


Körde förbi på OKQ8 för att köpa bilglans till jobbet, vi ha i kassan för att varorna ska glida bättre.
Glidmedel

Sen for jag till Emma, hon skulle färga mina fransar och bryn.

Tömde hyllan i klädkammaren med reklam och VK (Västerbottens-kuriren) när jag kom hem.

Har också pratat med mamma, operationen gick bra, hon är redan hemma.

I morse ringde läkaren, på måndag ska jag få komma på besök.
Men då är ju knäet bra, för det känns bättre redan nu.
Hoppas dock ändå att jag får fara och röntga, eller få komma till någon sjukgymnast.

Jag fick en Fredskalla av några kusiner på min födelsedag 2007.
Den fick en större kruka och ny jord tidigare i somras, den växer och knakar.
Upptäckte för några dagar sen en knopp, och idag upptäckte jag en till. KUL!
De vita

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback