Ingenting särskilt

Lördagen den 8 augusti 2009 [2151]
Har inget särskilt att berätta, men jag skriver ändå.

Åsa ville ha sällskap på Trädgårn, men jag avböjde.
Är så ruskigt trött! Men det är klart, jag har varit uppe med tuppen, eller före den hela veckan, nästan,
i torsdags var det sovmorgon.
Nästa veckan är det visst säsongsavslutning, kanske hänger jag med då... Får se.

Har upptäckt att jag är less på vissa av mina kollegor.
De känns falska på något sätt...
Men jag behöver ju inte umgås med dem mer än på jobbet så...

Imorgon har jag funderingar på att fara och handla på Strömpilen eller Obs, eller så handlar jag bara på Konsum.
Kanske blir det en timme Nolia imorgon också, får kanske handla lite saker billigare. :)
Det är ett pensel-set (make-up) som jag skulle vilja köpa, men inte pudret som de vill att man ska köpa till, för det har jag nämligen redan...
Kanske blir Strömpilen imorgon och göra ett besök på Kicks...

Nåja, morgondagen får utvisa, men nu blir det nog faktiskt sängen!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback