Grillning

Lördagen den 29 augusti 2009 [0049] Natt till söndagen den 30 augusti 2009
Idag har jag inte gjort många knop.
Tvättat några maskiner.
Var på Strömpilen.

När jag kom hem så gluttade jag lite på TV.

Gjorde en sallad till grillningen med vägg-i-vägg-grannen som vi har haft ikväll (lördag).
Trevligt!
Ganska varmt ute faktiskt.
Vi gjorde upp en eld också, så nu luktar man rök, men det är lite mysigt på något sätt. :)

Så imorgon blir det väl att duscha.
Ska ta tag i diskningen också.

Gör det innan jag tar bort omplåstringen som jag har gjort ikväll.

Åter till grillningen...
Rätt mysigt att grilla på höstkvällarna.
Speciellt när man kan göra en eld och tända lite ljus för att ställa på bordet.
Hoppas det passar någon fler gång också, innan det blir alldeles för kallt ute.

Men nu är det dags för sängen, verkar bli sent ikväll också...

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback