Fyr- och femklöver

Tisdagen den 25 augusti 2009 [1058]
I söndags var jag ute på promenad.
Jag tror minsann att jag hittade en fyrklöver och tre femklöver!

Nu borde jag väl få jättemycket tur?
Nja, hade i alla fall lite tur igår, trodde att mina resor på klippkortet gick ut igår, men de räcker till den 28 maj nästa år!

Men jag har ont i höger knä.
Gjorde misstaget i söndags när jag tog några löparsteg under min promenad.
Har nu ganska ont på insidan av knäet.
Där jag ibland brukar ha ont.
Knäet opererade jag 1987, jag tror att det är operationen som gör sig påmind.

Ska nu göra mig klar för jobbet.

Blir kvar på jobbet ikväll också, inventering.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: LindaLo

Jotex.....9kr =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback