Skrämmande väckning

Torsdagen den 16 april 2009 [1849]
När klockradion väckte mig i morse, skrämde den mig.
Jag hade nämligen höjt ljudet på radion, och det blev nästan för högt.
Vaknade i alla fall. =)

Började 07 imorse, men det var väldigt skönt att vara hemma klockan 17, hela kvällen ledig!

Trodde att jag skulle ha något roligt att berätta, men inte det.

Har läst en gammal skolkompis blogg, han har varit i England.
Jag vill också på semester!
När jag var i Havant/Portsmouth 2006, så trivdes jag.
Vill dit igen! Om så bara över en weekend.

Skulle gärna åka till södra Sverige, bara för att möta våren lite.
Här har det snöat idag... Inte något som ligger kvar, men ändå, vill ha SOL!

Nu är det mat!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback