Påsken är över

Tisdagen den 14 april 2009 [2258]
Nu är det påsklov för de som går i skolan, men för mig som jobbar är det bara slut på några extra lediga dagar.
Efter två dagar i Laxbacken så bar det av till Umeå i eftermiddag.
Hade stannat kvar i Laxbacken om det inte varit möte på jobbet i afton.

Är ledig imorgon.
En sak jag ta tag i, ringa till Husqvarna här i Umeå och höra om det kan vara något fel på min symaskin.
Det går inte att sy sick-sack på den, och gissa om jag testat och läst och testat och läst, men det går ändå bara att få fram raksöm.
Eftersom det är drygt åtta år sen jag fick den, så är det ju ingen garanti på den, dessutom är den begagnad.
Men jag ska ringa ändå, de kanske kan hjälpa mig över telefonen, annars får jag ta med den och gå dit.

Har flera andra saker som jag borde ta tag i,
- städa
- plocka undan papper
men det får bli någon annan gång...

Den 29 april åker mamma, en syster och två brors barn till Turkiet.
De blir borta en vecka.
Nästa gång kanske det blir mamma och jag som åker bort.
Det är längesen jag var utomlands, eller egentligen inte, var i England sommaren 2006.
Men solsemester var längesen.

Nu är det Sex and the city.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback