Nyklippt

Torsdagen den 23 april 2009 [2115]
Klockan 10 i morse satt jag på Headline och skulle bli klippt.
När Freddie frågade vad jag hade tänkt, så sa jag att jag hade tänkt att det skulle bli lite kortare i nacken.
Hon sken upp, att det blev inte bara topparna den här gången.

Oj, så kort jag är i nacken, men jag är nöjd.
Mycket hår låg på golvet när jag steg upp från stolen, men mycket är kvar. :)

Mamma hämtade mig på stan efter klippningen, sen for vi på Grubbebiblioteket, mamma skulle betala någon resa i Torgny Lindgrens spår.
Därefter for vi till Polisen för mamma skulle hämta sitt pass inför Turkiet-resan på onsdag.

Vi åt lunch på Evys på Ersboda, efter det följde det ett besök på Plantagen.
Blev sugen på att köpa en ampel med penséer, får se hur det blir.

Efter det parkerade vi bilen på Nanna, eftersom vi tagit oss ner down-town.
Forex, H&M, Tiimari och mitt jobb fick besök.

Nu ska jag betala räkningarna.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback