Jag är kär...

Onsdagen den 8 april 2009 [2204]
...i
Calle Norlén!
Nä, det är jag inte, men jag gillar honom!
En riktigt skön kille!

Han var med i Eftersnack (lokalt över Västerbotten) igår tisdag, 7 april.
Du kan klicka på länken ovan och sök på Eftersnack, så kan du se det i efterhand.
Då kan du själv se vilken skön kille han är!

Calle är ibland med i Spanarna på Sveriges radio P1.
Han berättade igår att han ska vara med nu i påskhelgen.
Långfredag klockan 15.03
Lördag, påskafton klockan 10.03

Det blir att försöka lyssna på långfredagen, men jag tror att jag är i Laxbacken då, en kusin och hennes mamma ska komma från Norsjö.
Och på lördag jobbar jag...
Nåja, tur det finns internet! :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback