Hårmodell

Onsdagen den 8 april 2009 [2137]
I måndags så fick jag äntligen bli hårmodell.
Har fått ny hårfärg, ett nytt liv i håret.
Blev jättenöjd!

Det var Schwarzkopf som har tagit fram en ny ekologisk färg, finns även schampo, balsam och inpackning.
Den var helt luktfri och, enligt Johnny som jobbat med den sen årsskiftet, så funkar den lika bra som de vanliga färgerna som luktar rätt så starkt.

Nästa gång jag ska färga håret ska jag nog be om att de ska använda den färgen.
Jag har för mig att de ska ha den här färgen på Headline där jag är och klipper mig.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: carola

Spännande!...ska bli kul å höra om du tycker färgen sitter lika bra som de andra du har haft. Om det gör det får du gärna berätta märket på färgen!

Trevlig påsk// Carola

2009-04-09 @ 12:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback