En vecka

Tisdagen den 28 april 2009 [2209]
Imorgon åker mamma till Turkiet och är borta en vecka.
Hur ska det gå?
Jag som brukar prata med henne minst en gång per dag...

Funderar faktiskt på att åka till Laxbacken om det blir fint väder under helgen.
Jobbar ju på lördag, men ska det bli bra väder söndag, måndag och tisdag, så är det inte helt otroligt att jag åker hem.
Det är ju så skönt att bara kliva ut på bron och njuta av solen.

Jag har tänkt sätta lite blommor i en ampel att ha här ute hos mig.
Och det är lättare att göra det hemma i Laxbacken än här.

Får se vad som händer.

Valborgsmässoafton blir lugn, vet inte vad som händer än, mer än att jag jobbar HELA dagen, 0930-1930.
Funderar på att köpa lite alkohol, bara för att ha hemma.
En flaska vin kanske, två tre öl, och några cider/blanddrycker.

Nu ska jag stänga ner här och gå i säng.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback