Varför hör han av sig??

[1914]
Fick sms av en kille i afton, han frågade vad jag gjorde.
Svarade att jag städade och diggade musik.

Han ville komma förbi, han var så sugen.
Visst fick han det, men som vanligt, så skriver han "hinner inte, stressigt" och "vi kan träffas senare i veckan, jag hör av mig".

Han skulle visst ha hunnit, tiden han skulle passa var det gott om tid till.
Det där med att vi tar det nästa vecka, den visan har han kört med förut, flera gånger, men nästa vecka har fortfarande inte blivit av...

Därför undrar jag varför han överhuvudtaget hör av sig, när det liks aldrig händer något.
Mycket snack och liten verkstad skulle jag vilja säga.

Har städat toaletten idag, men inte resten av lägenheten.
Ska ta in sänglinnet jag har tvättat idag, har torkat, men nu har det väl hunnit blivit fuktigt igen...

Blir Laxbacken imorgon, men blir nog säkerligen inte så länge där som jag hade hoppats, M kommer hem...
Varför ska hon alltid vara hemma för??
Vet inte när jag fick vara i Laxbacken ensam med mamma senast.

Eftersom mamma har jobbat under veckan fram tills sista augusti, så har det bara varit helgen som hon varit hemma, men då har M oftast varit hemma och jag har jobbat lördagar.

När jag pratade med mamma idag, så sa hon att vintern är lång, men jag kanske vill komma hem i höst...
När vädret är rätt okej.

Tja, vi får väl se hur länge jag stannar.
Blir kanske inga problem att göra handlingsplanen på onsdag, om jag nu inte blir i Laxbacken så många dagar.

Hade tänkt göra pannkaka till middag, men det blir Frasses... Fy på mig!

Dataproblemen...
Har jag nämnt att jag har dataproblem?
Jo, men det tror jag, i alla fall, datorn vill installera MS Service Pack 3 och den rekommenderar säkerhetskopiering, så omständigt det är...
Men jag måste ju göra det, eftersom risken att foton, dokument och dylikt försvinner om jag inte gör det...
Får se när jag sätter mig och gör det...

Mot Frasses!

Tjing!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback