Tummen upp för Jonas Leksell

[1410]
Jag läste
aftonbladet.se och såg en artikel om Jonas "Myror i brallan" Leksell där han berättar att han blivit av med körkortet efter ha fastnat i en alkoholkontroll.

Tycker det är bra att han går ut med det själv, istället för kvällstidningarna skapar rubriker själva "TV-kändis rattonykter av med körkortet", för efter en sån rubrik börjar det, vem är det?

Det där med TV-kändis kan ju vara väldigt suspekt, kan ju vara någon som varit med i ETT TV-program och är inte så stor kändis, egentligen, men för rubrikens skull och för att få sälja lösnummer.

Istället för att han skulle sjunka i mina ögon, så ökade han, stärkte sina "aktier".
Strongt gjort att "komma ut" och berätta själv om en sån sak.

HEJA JONAS! ropar jag :)

Annars då?
Ska städa toaletten och lägenheten.
Väntar på storasyster E för att få hjälp med datorn, för att kunna installera MS Soft Pack 3 rekommenderas jag att säkerhetskopiera, och jag vet inte hur jag gör.
Men hon skulle komma förbi när hon kom från stugan senare i eftermiddag.

Varför har jag ingen energi?
Jag skulle vilja ha städat lägenheten, ordentligt.

Helst skulle jag ju vilja rensa hela lägenheten, börja om från början.
Vilka möbler behöver jag?
Hur vill jag ha det möblerat?

På den sista punkten, så har jag en idé, men är den genomförbar?
Tänk om Roomservice, Äntligen hemma eller någon annat inredninsprogram skulle vilja komma hit och hjälpa mig.

Ska väl ta tag i det där med toalett-städningen nu...

Tjing!

Puss och kram

PS. Det blir ingen VM-kvalmatch i oktober.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback