Stockholm here I come

Tisdag 30 september [2335]
Ikväll har det varit Popquiz på Harrys, trevligt!
Det gick ganska bra, 18 poäng, vinnarna fick 21.

Idag har jag packat, varit ute på promenad.
Blev irriterad på mig själv, dammsög gjorde jag också.

Varför jag blev irriterad på mig själv?
Köpte ett par earplanes på Apoteket idag, men tydligen lämnade jag på den postlåda jag la ifrån mig dem på för att stoppa undan min växel jag fick.
När jag ikväll skulle ta fram dem så fanns de inte.
Så jag fick vackert köpa ett par nya...
73 kronor bara så där i onödan...

Borde kanske vika ihop lite tvätt som jag tvättade idag.
Jag borde också gå i säng.
Kommer att stiga upp strax efter 07 imorgon.

Nu blir jag borta i en vecka, från onsdag till onsdag.
Har inte tillgång till dator under den tiden heller, finns bara på mobilen.
Så vill du mig något så finns jag där. :)

Tjing!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback