Packning...

[2112]
...av resväska, det är inte lätt.
Ska vara borta från onsdag till onsdag.

Vilka kläder?
Hur mycket kläder?
Vad kommer det att vara för väder?
Varmt eller kallt?

Visst underdel är lätt, ett par jeans.
Men överdelar, det är där som skon klämmer.

Hur stor väska ska jag ta med mig?
Har två storlekar, ska jag ta den större, som är STOR, eller ska jag nöja mig med den mindre?
Grejen är den är att jag hade tänkt ta med mig gamla jeans till MKM som hon ska få för att kunna göra trasmattor.
Jeans tar mycket plats.
Tar jag den större väskan så ska det inte vara något problem att rymma allt,
men då har jag mycket plats över när jag ska hem.

Imorgon måste jag komma ihåg att gå på Apoteket och köpa mina "öronproppar".
Vi åker ganska tidigt på onsdagmorgon, då hinner jag inte.

Bäst att återgå till packningen för att se hur jag ska göra, kanske lämna jeansen hemma till någon annan gång...

Tjing!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback