Laxbacken

[2119]
Tillbringade helgen i Laxbacken.
Åkte lördag eftermiddag, kom tillbaka till Umeå idag på eftermiddagen.

Gjorde inte så mycket, följde mamma till stugan igår för att hjälpa henne och plocka lite lingon.
Plockade inte så mycket, men lite i alla fall.
Rensade lite åt henne idag, så hon fick koka sylt på några liter.

Klockan 13 idag var jag i Obbola för att få manikyr och pedikyr, mjuka händer och fötter nu.
Önskar bara att Någon fick känna dem... *ler*

Igår var jag på bio, i Robertsfors, såg Mamma mia.
Den var himla bra!
Kan tänka mig att se den igen.
Får se om jag hinner se den här i Umeå innan den slutar gå.
Hann inte vara med på Sex and the city.

Förresten, imorgon är det Popquiz på Harrys! *jippi*

Tjingeling!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback