Inbjudningar x 2

[2250]
Har fått två inbjudningar, samma helg äger eventen rum.
Ovanligt? Inte direkt.

Inbjudan nummer ett är till Sikeå SKs 75-årsjubileum,
inbjudan nummer två är till en 30-årsfest, en gammal jobbarkompis fyller år.

Vet inte om jag vill fara på någon alls, möjligtvis på 75-årsjubileumet, men jag vet inte...

Har gått bra att jobba.
Imorgon är det min ordinarie butik som gäller.
Sen ska jag inte jobba något förrän jag kommer hem från Stockholm, inte vad jag vet i alla fall.

Det "jobbiga" med att fara mellan butikerna är att dra på kläderna fram och tillbaka.

Har funderingar på att åka till Laxbacken imorgon efter jobbet.
Hade tänkt ta bilen på jobbet, för att kunna åka direkt, men tror det blir minst lika smidigt att ta bussen.
Måste ju dra hem kläderna igen, ska packa ihop lite kläder också.
Så det blir bussen till och från jobbet, och sen bilen till Laxbacken.

Nu är det snart dags för sängen!

Tjing

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback