Halebop... *suck*

[1039]
Jag har kontantkort från Halebop, men nu har det kommit något nytt erbjudande som ska vara så mycket bättre,
men är det egentligen det?
Enligt min mening är det inte det.
Jag måste ladda kortet med 50 kronor i månaden för att få ringa billigt,
ingen minimiavgift säger dem, men det är väl det, eller?

Om jag vill skicka gratis sms i 30 dagar, får jag inte det som "gammal" kund?

Tycker det är ett virr-varr, och några bra svar på hemsidan hittar jag inte heller.
Så jag måste skicka frågor till kundtjänst.

Nåja, igår var jag ledig, gjorde inte så mycket, men jag diskade i alla fall, äntligen är det gjort!
Var och hälsade på en kompis igår eftermiddag, på förmiddagen var jag ute och gick med en annan kompis.

Idag är det jobb på Ersboda som gäller, från 13-2030, dryg dag...

Och jag ser att det är dags att påbörja lunchen, ska duscha och packa väskan innan jag ska i väg också...

Tjing för nu!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback