Lugn helg i Laxbacken

Måndag 27 oktober [2321]
Har jobbat några dagar på Ersboda, och det var ju ganska hektiskt.
Mycket folk, lönehelg, och givetvis skulle de ju ha det som inte stod i hyllan...
Det var bara att gå ut på lagret och kolla läget, OM det gick att hitta, och för det mesta gick det bra.

Lördag så var det dags att jobba nere på stan.
Gick bra, men mycket folk...
Men det var ju lönehelg, så det var ju inte så mycket annat att vänta.

Var bjuden på två fester i lördags, men det blev ingen av dem.
Åkte hem till Laxbacken efter jobbet i lördags.
Har haft en lugn och skön helg där.
Hjälpte mamma med lite grejer, sen spelade vi
Skip-bo, och vad kan jag säga... Jag vann för det mesta.

Men jag har ju otur i kärlek, därför har jag väl tur i spel, i alla fall i Skip-bo...

Nä, imorgon blir en hektisk dag.
Ska ner på stan för att göra en del ärenden, ska också handla på ICA Kronoparken, sen blir det att slänga i lite tvätt och tvätta, får se hur många maskiner det blir, det tar så lång tid att tvätta en maskin.

Kulört 60 grader med förtvätt tar ungefär 2,5 timme.
Kulört 40 grader utan förtvätt tar ungefär 2 timmar.

Tjing för nu!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback