Ledig lördag

Torsdag 30 oktober [0921]
Jag var ledig måndag och tisdag.
Måndagkväll kom jag från Laxbacken.
Tisdag vaknade jag strax efter 08, och satte jag igång en maskin med tvätt.
Det blev tre maskiner tvättade under dagen, handlade på ICA Kronoparken
och var ner på stan för att göra lite ärenden, bland annat klippa till luggen.

Igår jobbade jag, började inte förrän 15, gjorde en kycklinggryta, som jag hade problem med att få in i frysen.
Efter lite pusslande så fick jag in burkarna, men nu blir det att äta från frysen.

Idag börjar jag 13, och rusningen börjar väl komma igång idag, för det kändes även igår.
Det är ju Halloween i helgen, så det är nog många som har tänkt bli törstiga.

Imorgon blir det monsterpass, 0930-1930.
Och jag slår vad om att de flesta kommer imorgon, istället för idag (eller tidigare i veckan).

Troligtvis åker jag till Laxbacken i helgen igen, är ju faktiskt ledig på lördag, men det är ju för att det är en röd dag.

Mer spännande än så här är det inte.
Solen skiner idag,
men imorgon har de varnat för att första snön ska komma, det är bara vänta och se.

Tjing tjing!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback