Snö

Lördag den 15 november [2246]
Idag har snön kommit, får väl dock se hur länge den stannar.
Det ligger ungefär 2 cm på backen.
Lite mysigt är det ju förstås.

Börjar planera för julklappar, men jag vet inte riktigt hur många jag ska köpa till.
Det är bara en jag vet jag inte behöver köpa till, sen är det några frågetecken, hoppas dock få svar snart, det är ju nära jul nu...

Jobbet...
Tänk vad vi tänker olika på jobbet, och vi jobbar olika.
Jag vill ha på ett sätt och någon annan på något annat sätt.
Kommunikationen går ju också att förbättra.

Klockan är snart 23 och jag funderar på att gå i säng.
Känner mig trött och det är ju inte så mycket bra på tv heller.
Det brukar ju inte vara så mycket bra på tv på lördagar...

Må gott!

Tjing!

Puss och kram

PS. Grattis Maria PH till andra platen i Levi idag!
Hoppas det går lika bra för herrarna imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback