Rakpermanenta?

Onsdag 5 november [0801]
Igår kväll så kom jag på, jag kanske ska ringa på Anna-Märtas (där jag blev krulltott) och säga som det är,
att jag inte är nöjd och jag vill rakpermanenta.

Jag satt ju som hårmodell, men även om inte betalade för det, så tycker jag ju att de borde ha lyssnat lite på vad jag ville i alla fall.
Faktum är ju att jag kan ju ha blivit en kund, och inte lyssna på vad kunden vill ha... Inte så bra...

Jag ska duscha och tvätta håret och se hur det blir.
Men fy, nä, jag trivs inte alls med burret!
Jäkla mikrofon-frisyr!

Upptäckte ju att jag inte ens kan sätta upp det, blir inte snyggt då heller!

Jag vill ha mitt raka hår tillbaka!

Tjing!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback