Stockholm here I come

[2243]
Klockan 0550 på måndag-morgon kommer flygtaxin och hämtar mig.
Ska åka till Stockholm på kurs några dagar, när kursen är slut så stannar jag kvar några extra dagar, när jag lika så är där.
Bor hos MKM och hennes man, eftersom jag det är dem jag ska hälsa på.

Det har inte hänt så mycket.

Jobbat lite grann.
Sommardäcken sitter på bilen.

I några dagar nu så har termometern visat mellan 15-20 grader varmt!
Det igår och idag har det nästan inte ens varit sol, men varmt!
Härligt!

När jag gick till bussen ikväll efter jobbet, klockan var vid 1845, då satt folk på uteserveringen på TC och det var inte ens kallt, det tyckte då inte jag, och jag är frusen...
Nu stod jag ju bara och väntade på bussen förstås, hade kanske varit annorlunda om jag suttit vid ett bord.

Summa sumarum är i alla fall att det är varmt!

För en vecka sen gick jag på jobbet, promenaden tog 1,5 timme och jag kände mig mör på kvällen.
Hade tänkt gå hem ikväll, men jag kände mig trött i benen för att gå hem.

Var dock ute på en långpromenad igår.
Gick förbi (Sporthuset) Intersport, tittade bland annat på ett par trekvartslånga byxor, ingen lycka.
Kollade också på en cykel, är det någon som skulle vilja köpa en till mig?? :)
Hittade en för nästan 6000 kronor.
Jag vill gärna ha en hederlig mormorscykel, vill inte sitta framåt lutad när jag cyklar, känner att jag drar upp axlarna till öronen, och det är ju inte alls bra.

Nä, nu tror jag inte det var något mer...

Åker ju till Stockholm i början på juni igen, för fortsättning på kursen jag ska gå till veckan.

Och tänk, jag ska flyga!!!
Det är härligt med
earplanes-propparna!
Jag rekomenderar dem till alla som har problem med öronen vid flygning!

Dags för sängen!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback